nem hivatalos oldal

Az új vevők hajszolása közben nem szabad megfeledni a régi ügyfelekről sem

Hálálja meg Ön is a vevők hűségét!

Ha egy jól menő üzletet akar vezetni, ami folyamatosan bővül, akkor nagyon fontos, hogy mindig hangsúlyt fektessen az új kliensek elérésére, bevonzására. Hiszen általuk tudja egyre szélesebb körben megismertetni a termékét, szolgáltatását és nekik köszönhetően válhat lehetségessé a bővítés is.

Ugyanakkor a hűséges vevőkről sem szabad egy pillanatra sem megfeledkezni, hiszen nélkülük sehol sem lenne. Neki hála indulhatott be az üzlet és ők jelentik azt a biztos alapot, amire olyankor is támaszkodhat, amikor az új vásárlók száma ilyen vagy olyan okból kicsit megcsappan.

Ők már ismerik az Ön által biztosított magas színvonalat és akkor is ki fognak tartani a cége mellett, ha éppen nem olyan a gazdasági helyzet, vagy ha újabb és újabb konkurensek lépnek fel a piacon. A legjobban úgy tudja ezt megköszönni, ha kedvezményekkel, ajándékokkal kedveskedik azoknak, akik már többször is igénybe vették a szolgáltatásaikat, mint például a Konzolok Szervize, ahol kedvezményekre átváltható Gamecard pontokkal jutalmazzák meg a törzsvásárlókat.

Print Friendly, PDF & Email